Sekcje w M-GOK
Sekcje artystyczne |
Ludowe i Śpiewacze Zespoły |
Kluby i Koła |
Oferta
Wynajem sal |
Rozkład jazdy w M-GOK
Rozkład jazdy w M-GOK |
Regulamin udziału w zajęciach |
Aktualności
Dzisiaj jest: Poniedziałek |
18 Lutego 2019 |
Imieniny obchodzą Albert, Alberta, Albertyna, Fryda, Konstancja, Krystiana, Maksym, Sawa, Sylwan, Sylwana, Symeon, Więcesława, Zuzanna, Zula |
Do końca roku zostało 317 dni. Zodiak: Wodnik |
Szukaj
Aktualnie na stronie
Naszą witrynę przegląda teraz 21 gościLicznik odwiedzin
VCNT - Visitorcounter
login
Mapa
czwartek, 12 lutego 2015 23:23 | |||
Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Borku Wlkp. oraz Dyrektor Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Borek Wlkp. NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury oraz Bibliotece Publicznej Miasta i Gminy w Borku Wlkp. ul. Powstańców Wlkp. 4, 63-810 Borek Wlkp.
Kandydat powinien spełniać zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.) następujące wymagania: - ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba, że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
Kandydat spełnia jeden z poniższych warunków: 1. Ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisko, na które przeprowadzany jest konkurs: 1. Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office) oraz sprzętu biurowego. 2. Znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, planu kont, księgowości. 3. Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego. 4. Znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych w szczególności środków z UE. 5. Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji. 6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku. 7. Znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych. 8. Znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania i rozliczania pozabudżetowych środków finansowych w szczególności środków z UE. Zakres obowiązków wykonywanych na stanowisku głównego księgowego: 1. Prowadzenie rachunkowości Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury oraz Biblioteki Publicznej w Borku Wlkp. zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku instytucji kultury. 3. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności: operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym instytucji kultury oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 4. Sporządzanie niezbędnych dla bieżącego zarządzania przez dyrektora instytucji kultury sprawozdań miesięcznych z realizacji planu finansowego. 5. Przygotowywanie projektów budżetu instytucji kultury oraz harmonogramu wydatków. 6. Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie korekt. 7. Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji. 8.Prowadzenie i nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie. 9. Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach kultury. 10. Obsługa programów komputerowych finansowych w tym min. sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, obsługa programu PŁATNIK. 11. Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS i US. 12. Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej. 13. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo - księgowych. 14. Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Wykonywanie czynności administracyjnych oraz innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należeć będą do kompetencji głównego księgowego. Wymagane dokumenty: 1. Życiorys zawodowy z opisem dotychczasowej działalności zawodowej. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Biblioteki Publicznej w Borku Wlkp., ul. Powstańców Wlkp. 4, 63-810 Borek Wlkp. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury i Bibliotece Publicznej w Borku Wlkp.” w terminie do 4 marca 2015 r. do godz. 16.00 Dokumenty, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie,nie będą rozpatrywane. Po ocenie wstępnej wymaganych dokumentów kandydaci zobowiązani są do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 28 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)" Informacje dodatkowe: 1. W przypadku wyłonienia kandydata w drodze konkursu należy przedstawić: zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe w terminie 14 dni od dnia zakończenia konkursu. 2. Planowane zatrudnienie od 1 kwietnia 2015 r. 3. Rodzaj umowy i wymiar: umowa o pracę; 1/4 etatu BPMiG, 1/2 etatu M-GOK 4. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Borku Wlkp. oraz Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Borek Wlkp. 5. Osoba do kontaktu: Dyrektor M-GOK w borku Wlkp. Justyna Chojnacka – tel. 655716534
Dyrektor M-GOK w Borku Wlkp. Dyrektor Biblioteki Publicznej w Borku Wlkp. / - /Justyna Chojnacka / - / Marlena Kowalska
|