Podstawa prawna zamieszczenia ogłoszenia: art. 37a ustawy z dnia 25.10.1991r o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 87) w związku z art. 11 ust.5 pkt. 2 ustawy dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 poz. 1320)

 

ZAMAWIAJĄCY

 

Miejsko – Gminny Ośrodek Kultury  w Borku Wlkp.

ul. Powstańców Wielkopolskich 4,

63-810 Borek Wlkp

Tel. , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgok.borekwlkp.pl

 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest organizacja koncertu w tym zapewnienie odpowiedniej ilości osób ochrony, sanitariatów, identyfikacji artystów, pracowników, gości, obecności artystów podczas prób i koncertu oraz produkcja techniczna w postaci zapewnienia profesjonalnej sceny, dźwięku i oświetlenia wraz z transportem i specjalistyczną obsługą oraz zapewnienie profesjonalnego sprzętu wraz ze specjalistyczną obsługą na potrzeby realizacji technicznej, w tym dźwiękowej, oświetleniowej podczas koncertów  w ramach „Dni Borku Wlkp z Powiatem Gostyńskim” organizowanego na terenie Placu Targowego 63-810 Karolew.

Kod CPV – 79952100-3

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

 

1.              Możliwość postawiania sceny na Placu Targowym 63-810 Karolew od dnia 23.05.2025r.

2.              24.05.2025 r. na godz. 15:00 gotowość sceny/ multimediów/dźwięku.

3.              Próba generalna: 24.05.2025 roku o godz. 15:30.

4.              Koncerty: 24.05.2025 roku o godz. 16:00.

5.         demontaż od godz. 24:00 – CAŁKOWITY DEMONTAŻ MUSI ZOSTAĆ UKOŃCZONY DO godz. 07:00 w dniu 25.05.2025 r.

 

 

WYKONAWCA ZAPROSZONY DO NEGOCJACJI

 

EVENT FABRYKA Sp. z o.o. z siedzibą w Lubiniu, ul. Mickiewicza 3, NIP 698-18-63-010.

 

Zamawiający informuje, iż przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi zaproszenia do składania ofert.

 

 

Attachments:
Download this file (MGOK_Borek_ogłoszenie o udzielanym zamówieniu.pdf)Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu[ ]301 kB